wtorek, 5 maja 2015

Kilka słów na początek

Nie wiem, ile jeszcze razy zacznę pisać od nowa. Za każdym razem coś mi w moich notkach nie pasuje, więc rezygnuję z pisania. Ale za kilka dni znów zdaję sobie sprawę, że chciałabym pisać tego bloga.
Moje zachowanie strasznie irytuje mnie samą. Staram się być idealna we wszystkim co robię, ale przecież tak się nie da. Szkoda tylko, że zdaję sobie z tego sprawę po fakcie :)
Więc dziś zaczynam kolejny raz, z nadzieją, że będę prowadziła ten blog stale, że nic mnie nie podkusi, by skasować posty.
O czym będę pisać? Standardowo: o mnie, moim życiu, marzeniach, zainteresowaniach, może uda mi się dodać też trochę zdjęć...
Mam nadzieję, że nikogo nie zanudzę, a wręcz przeciwnie. Być może uda mi się zainteresować Was tym, co mnie zainteresowało. Taki jest w końcu mój cel. Kto wie, może się uda.
Zatem witam znowu, zaczynamy :P

1 komentarz:

  1. Mi tak samo nie pasuje coś w moich postach.. ;/ Ale ich nie usuwam ;) Niektórym się spodoba, a innym nie. Nie dogodzi się każdemu na świecie, nawet samemu sobie.
    Pozdrawiam :) i życzę powodzenia ;)

    http://terefereitede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń